Kansallinen tulorekisteri (KATRE) otetaan käyttöön 1.1.2019. Tulotietojen ilmoittaminen muuttuu merkittävästi: tulorekisteri tulee sisältämään kattavat palkka-, eläke- ja etuustiedot yksilötasolla. Mitä KATRE tarkoittaa palkkahallinnon kannalta?
Järjestimme aiheesta webinaarin keskiviikkona 14.11.2018.
KATRE-webinaarin sisältö
- Miten vaikuttaa palkanlaskentaan (vai vaikuttaako 😉)
- KATRE:n vaikutus Mepco HRM -järjestelmään
- Vuosi-ilmoitukset vuonna 2018
- Muuta ajankohtaista tietoa aiheesta
- Aikaa kysymyksille ja keskustelulle
Webinaarissa aiheesta puhuivat palkka-asiantuntijamme Katri Rohola sekä Iina Lehtinen.
Katso webinaaritallenne
Voit myös kurkata pelkät materiaalit alta:
Kaipaatko apua?
Mikäli kaipaat apua sujuvampaan matka- ja kuluhallintaan tai KATRE-muutoksiin, ota rohkeasti yhteyttä. Autamme mielellämme!