Kansallinen tulorekisteri (KATRE) otetaan käyttöön 1.1.2019. Tulotietojen ilmoittaminen muuttuu merkittävästi: tulorekisteri tulee sisältämään kattavat palkka-, eläke- ja etuustiedot yksilötasolla. Mitä KATRE tarkoittaa palkkahallinnon kannalta?

Järjestimme aiheesta webinaarin keskiviikkona 14.11.2018.

KATRE-webinaarin sisältö

  • Miten vaikuttaa palkanlaskentaan (vai vaikuttaako 😉)
  • KATRE:n vaikutus Mepco HRM -järjestelmään
  • Vuosi-ilmoitukset vuonna 2018
  • Muuta ajankohtaista tietoa aiheesta
  • Aikaa kysymyksille ja keskustelulle

Webinaarissa aiheesta puhuivat palkka-asiantuntijamme Katri Rohola sekä Iina Lehtinen.

Katso webinaaritallenne

Voit myös kurkata pelkät materiaalit alta:

Kaipaatko apua?

Mikäli kaipaat apua sujuvampaan matka- ja kuluhallintaan tai KATRE-muutoksiin, ota rohkeasti yhteyttä. Autamme mielellämme!