Kansallinen tulorekisteri (KATRE) otetaan käyttöön 1.1.2019. Tulotietojen ilmoittaminen muuttuu merkittävästi: tulorekisteri tulee sisältämään kattavat palkka-, eläke- ja etuustiedot yksilötasolla. Mitä KATRE tarkoittaa palkkahallinnon kannalta?

Järjestämme aiheesta webinaarin keskiviikkona 14.11. klo 9-9.45.

KATRE-webinaarin keskustelunaiheet

  • Miten vaikuttaa palkanlaskentaan (vai vaikuttaako 😉)
  • KATRE:n vaikutus Mepco HRM -järjestelmään
  • Vuosi-ilmoitukset vuonna 2018
  • Muuta ajankohtaista tietoa aiheesta
  • Aikaa kysymyksille ja keskustelulle

Webinaarissa aiheesta keskustelemassa kanssasi ovat palkka-asiantuntijamme Katri Rohola sekä Iina Lehtinen.

Ilmoittaudu nyt!

Ilmoittaudu webinaariin alla olevan lomakkeen avulla.