Kumpi teillä määrää, koska ja miten tiimiläisiä johdetaan: ennalta päätetty HR-prosessi ja sen asettamat deadlinet, vai tiimiläisen aito tarve? Palveleva johtaminen ja sitä tukeva verkkopalvelu LaaS parantavat johtamista, lisäävät työtyytyväisyyttä ja kartoittavat sekä yksilön osaamista että auttavat kehittymään. Myös työnantajamielikuva saa nostetta.

Kenelle palveleva johtaminen sopii?

  • Haluatte – ja uskallatte – uudistaa johtamistapojanne, jotta pääsette toteuttamaan strategiaanne tykimmin
  • Koette, että johtaminen kuuluu kaikille (ei vain ”kulmahuoneelle”)
  • Haluatte ymmärtää tiimiläisiänne paremmin yksilöinä – ihmisinä
  • Mielitte muutosta itse- ta yhteisohjautuvuuden suuntaan
  • Haluatte olla kartalla osaamisesta ja yksilöiden kehittymisen tarpeesta
  • Pyritte tämän ajan johtamiseen, jota helpotetaan digitaalisilla työvälineillä.

Kysymys on monelle johtajalle ja esihenkilölle tuttu: miten poistetaan esteitä työntekijöiden onnistumisen tieltä? Kuinka yksilöiden avulla saavutetaan koko yrityksen tavoitteet? Samalla saatetaan pohtia ankarasti, miten itsensä johtamisen; itseohjautuvuuden ja tiimien yhteisohjautuvuuden kulttuuria kasvatetaan.

Palvelevan johtamisen ja sitä tukevan verkkopalvelun LaaS:n avulla kaikki voivat keskittyä olennaiseen. LaaS vastaa kysymykseen, mitä kukin kaipaa johtamiselta.

Ytimessä on ihmisten tarpeiden kuunteleminen: millaista tukea hän tarvitsee juuri nyt voidakseen työssään hyvin? Myös johdon näkökulma on tärkeä: millaista sparrausta ja osaamisen kehittymistä meidän pitää tukea, että pääsemme tiiminä ja yrityksenä tavoitteisiimme?

Näistä tarpeista muodostetaan palveluita, jotka napataan käyttöön johtamispalveluiden verkkokaupasta eli LaaS-alustalta.

Palvelevaan johtamiseen siirtyminen lopettaa monelle yritykselle tutun arvailukulttuurin. Uudenlainen, avoin johtamisen tapa ja sitä tukeva digitaalinen ratkaisu auttavat yritystäsi saavuttamaan strategiset tavoitteet entistä tehokkaammin.

Jokaisella työntekijällä on omat tarpeensa ja oikeus saada tukea silloin, kun sitä tarvitsee. Palvelevan johtamisen avulla kaikki saavat äänensä kuuluviin.

Helena Tirinen, Dista

Alkuun palvelevan johtamisen kanssa

Palvelevan johtamisen malli ja verkkopalvelun käyttöönotto on nopeaa, kun se tehdään kevyesti pilotoiden. Autamme alkuun askeleissa kohti tulevaisuuden työelämää!

Näin starttaat palvelevaa johtamista

  1. Tee päätös aloittaa! Kyseessä on innostava, mutta ketterä muutos, jonka avulla sekä esihenkilöiden, HR:n että tiimiläisten arki muuttuu paremmaksi.
  2. Hanki apua verkkopalvelun sisällön määrittelyyn. Autamme yritystäsi valitsemaan juuri ne palvelut, jotka tukevat sekä tiimiläisiä että esihenkilöitä tilanteessanne parhaiten. 
  3. Teknologia tehokäyttöön. Johtamispalveluiden työkalu LaaS on kuin verkkokauppa, josta yrityksen työntekijät voivat tilata tarvitsemiaan johtamispalveluja.
  4. Kehitä. Verkkopalvelu kehittyy jatkuvasti. Siksi tiimiläiset voivat antaa palautetta LaaS:n kautta tilaamistaan palveluista, jolloin kehnoja arvioita saaneita palveluja voidaan kehittää tai karsia.

Integrata on LaaS Companyn kumppani käyttöönotoissa

Palvelevaan johtamiseen erikoistunut LaaS Company on kehittänyt teknisesti Leadership as a Service -verkkoalustan. Integrata on LaaS Companyn kumppani: autamme yhdessä yritystäsi miettimään ensimmäisen setin johtamispalveluita ja ottamaan teknisen alustan käyttöön.

Näkemyksemme ja kokemuksemme koko HR:n hiekkalaatikosta luo vankan pohjan käyttöönotolle: LaaS-verkkopalvelu ei jää erilliseksi saarekkeeksi.  Integratan avulla saatte käyttöönne parhaat kokemukset ja suositukset LaaS-verkkokaupan käyttöönottoon liittyen.

Varaa Leadership as a Service -demo

Kiinnostuitko LaaS:ta? Varaa 30 minuutin esittely, jonka aikana käydään läpi LaaS-verkkopalvelun sisältöä erilaisten esimerkkien kautta.

VARAA MAKSUTON JÄRJESTELMÄESITTELY

Johtamisen uusi aika odottaa. Saammeko auttaa?

Laura Paronen

Asiakkuudet, HR laura.paronen@integrata.fi 040 647 3722