Tarjoatteko henkilöstölle etuuksia Edenred-korttien muodossa? Korttien hallintaan liittyvän manuaalirumban voi automatisoida helposti.

Miksi Edenred-korttien hallinta kannattaa automatisoida?

  • Manuaalityöstä eroon. Edenred-korttien tilaukset ja sulkeminen automatisoidaan, kuten myös henkilöiden perustietojen päivittäminen.
  • Tiedot suoraan HR-järjestelmästä. Liittymä välittää automaattisesti tiedot uusista ja päättyvistä työsuhteista sekä muista muutoksista HR-järjestelmän ja Edenredin välillä.
  • Aina ajantasainen tilanne. Tiedot siirtyvät päivittäin.

Tarjoatteko tiimille Edenred-kortin lounas-, kulttuuri- tai työmatkaetuuksiin? Korttien tilaaminen ja päättäminen työsuhteiden muutosten mukaan on oma rumbansa. Manuaalityöstä pääsee helposti eroon korttitilausten automatisoinnilla.

Tieto uusista ja päättyvistä työsuhteista sekä esimerkiksi kustannuspaikkojen muutoksista on helppo hoitaa Integratan Edenred-liittymän avulla. Se vie päivittäin tiedot HR-järjestelmästä Edenredille. Tuettuja HR-järjestelmiä ovat tällä hetkellä Mepco HRM, Sympa HR sekä Personec.

Miten Edenred-liittymän saa käyttöön? Vaivattomasti, tottakai.

  1. Varmistetaan HR-järjestelmään tallennetut tiedot. HR-järjestelmästä tulee löytyä kortinhaltijoille työsuhteen perustiedot, yhteystiedot sekä tieto mitä etuuksia kortille voidaan ladata. Mikäli tieto etuuksista ei löydy suoraan järjestelmästä, voidaan etuuksien oletusarvot määritellä myös suoraan liittymään.
  2. Luodaan siirtotiedostot. HR-järjestelmästä luodaan ajastettu siirtotiedosto, jossa on Edenredille tarvittavat tiedot kortinhaltijoista. Integratalaiset auttavat tarvittaessa siirtotiedoston luontiin liittyvissä asioissa.
  3. Automatisointi. Integratan liittymäpalvelu siirtää tiedot automaattisesti päivittäin Edenredille. Edenredillä käynnistyy automaattisesti tarvittavat korttien tilaus- ja sulkemisprosessit välitettyjen tietojen perusteella.

Hintalappu helpotukselle?

Liittymän käyttöönottokustannus on noin 2 000 €. Käyttöönoton jälkeen ainoa kiinteä kustannus on maltillinen palvelumaksu.

Kiinnostuitko? Anna meidän auttaa.

Riku Honkanen

IT, ohjelmistorobotiikka riku.honkanen@integrata.fi 050 387 5771

Veli-Ville (Vellu) Kasurinen

Myynti veli-ville.kasurinen@integrata.fi 050 354 1960