Mitä asiakkaamme meistä ajattelevat? Sitä ei tarvitse vain arvailla! Vieraana asiakaskokemuksella johtamisen edelläkävijä ja mm. tuore tietokirjailija Kirsti Laasio. Podissa pohditaan, kenen vastuulla asiakastyytyväisyys on? Mihin kasvuyrityksen on kiinnitettävä huomiota asiakaskokemuksessa? Laasion 5️⃣ vinkkiä ovat konkretiaakin kovempia – kuuntele jakso ja saat uutta ajateltavaa HR:n hiekkalaatikolta!

K1 JAKSO 4. Asiakaskokemus kasvussa
Jaksossa jutustelemassa Kirsti Laasio – asiakaskokemuksella johtamisen edelläkävijä, kansainvälistyneiden kasvuyritysten johdossa eri rooleissa toiminut asiakaslähtöisyyden edistäjä – kasvu- ja muutosjohtaja sekä hallitusammattilainen ja Advisory Board -jäsen mm. Integrata Neuvonantolautakunnassa. Jakso avaa integratalaista tapaa tuottaa asiakasarvoa. Laasio puolestaan lataa viisi varmaa vinkkiä, joihin kasvuyrityksen kannattaa kiinnittää huomiota asiakaskokemuksen ja -tyytyväisyyden kehittämiseksi.
Kertakuuntelulla kovaa konkretiaa
- Kenen vastuulla asiakastyytyväisyys on?
- Miten asiakastyytyväisyys eroaa asiakaskokemuksesta?
- Onko asiakastyytyväisyyskyselyille vielä paikkansa?
- Mihin kasvuyrityksen kannattaa kiinnittää huomiota asiakaskokemuksessa?
- Millaisilla toimintatavoilla voidaan vastata asiakkaan ”huutoon”?
”B2B-liiketoiminnassa H2H on B2B:n uusi musta.”
K1 Jakso 4: Asiakaskokemus kasvussa

Housteina Jutustamon podeissa integratalainen HR-asiantuntija Laura Paronen sekä Integratan johtava toimitusjohtaja Riku Heinonen.

Integrata Jutustamo on podcast-sarja kestävästä kasvusta, kulttuurista ja kokeilusta. Katsasta myös seuraavat työelämän tositietäjät ja tulevat topikit! Seuraava jakso Spotifyssa keskiviikkona 12.5.